Na pewno znasz to popularne powiedzenie, że mowa jest srebrem, a milczenie złotem? Rzeczywiście czasami lepiej pewne rzeczy przemilczeć, szczególnie jeśli chodzi o powierzoną nam tajemnicę. Jednak mówienie i właściwie prowadzona rozmowa jest nam potrzebna, aby się rozwijać, uczyć, kochać, tworzyć… aby żyć. Wypowiadane słowa budują lub niszczą. Niestety często zdarza się, że ani w szkole, ani w domu nikt nie nauczył nas jak właściwie komunikować się z innymi ludźmi, jak przekazywać to co mamy do zaoferowania.
Dlatego bardzo się cieszymy, że możemy Cię zaprosić na kolejne (już czwarte) warsztaty z cyklu Rób to co kochasz – Jak (do) gadać? Podczas poprzednich spotkań odkrywałyśmy swoją pasję, uczyłyśmy się jak budować swoją markę w pracy, a ostatnie warsztaty dotyczyły budowania poczucia własnej wartości. Teraz będziemy uczyć się prawidłowej i skutecznej komunikacji interpersonalnej.
(Galerię z poprzednich spotkań znajdziesz na dole strony).
Z pewnością nieraz zastanawiałaś się, dlaczego z niektórymi łatwo jest się porozumieć, a z innymi nie? Ludzie są różni – to dobrze, bo dzięki temu możemy budować coś wspólnie, łącząc w całość najmocniejsze cechy. Z drugiej strony do każdego człowieka i osobowości jest inny klucz. Warto, żebyś poznała te różnice, ponieważ dają zrozumienie, a zrozumienie daje wybór reakcji.
Chcesz umieć dogadać się z różnymi typami ludzi, umieć zarażać ich swoimi pomysłami, ideami lub sprzedawać swoje produkty? Czy chcesz poznać sztukę budowania pozytywnych relacji? Czy chcesz umieć rozwiązywać konflikty w domu i pracy?
Jak zostać Mistrzynią Komunikacji? Dowiesz się tego już 8 października (sobota).
Co zyskasz dzięki warsztatom?
* Poznasz zasady efektywnej komunikacji w domu i w pracy.
* Dowiesz się, jak dzięki rozmowie zbliżać się do innych ludzi.
* Zrozumiesz źródła wielu sytuacji konfliktowych i będziesz wiedzieć, jak się w nich najlepiej zachować.
* Nauczysz się rozpoznawać style ludzkich zachowań, zobaczysz ich mocne i słabe strony, a to usprawni Twoją komunikację z każdą osobą.
* Zrozumiesz innych i dowiesz się, jak mówić do nich tak, by oni słuchali Ciebie; jak prosić by Twoja prośba miała większe szanse na spełnienie.
* Poznasz najważniejsze narzędzie efektywnej komunikacji.
* Zdobędziesz wiedzę, jak budować dobre relacje ze swoimi klientami, kontrahentami, wspólnikami oraz rodziną. (Dzięki odpowiedniej komunikacji wiele spraw można załatwić szybciej, łatwiej, bez konfliktów).
* Będziesz wiedzieć jak rozpoznawać potrzeby innych, jak na nie odpowiadać.
* Jeśli prowadzisz działalność lub się do tego przymierzasz, to masz świadomość, że biznes to Ty i Twoje relacje. Dzięki tym warsztatom, będziesz wiedzieć, jak je budować i pielęgnować, dzięki właściwej komunikacji.
Z własnego doświadczenia wiemy, że większość konfliktów i nieporozumień w pracy, w domu, gdziekolwiek indziej bierze się z błędów komunikacyjnych. Jeśli chcesz być mistrzynią prowadzenia dialogu, w którym rozumienie będzie mieć pierwszeństwo przed oceną i słuchanie przed mówieniem, to te warsztaty są właśnie dla Ciebie.
Na naszych warsztatach panuje atmosfera zaufania. Zawsze stawiamy na wspieranie i towarzyszenie Ci w Twojej drodze. Same ciągle popełniamy błędy, uczymy się od siebie wzajemnie i dajemy siłę do pozytywnej zmiany. Przyjmiemy Cię do naszego grona z radością i otwartością.
Zgłoszenia:
biuro@kazdywazny.pl
tel: 500232772 Magdalena Kapuścińska
podaj: imię, nazwisko, telefon
Na zgłoszenia czekamy do 3 października. Decyduje kolejność wpłat. Mamy tylko 20 miejsc.
Termin:
8 października 2016
godziny: 9:00 – 17:00
Miejsce:
Olsztyn (konkretne miejsce podamy wkrótce)
Koszt:
160 zł
(kawa, herbata, ciasto, owoce, woda, wiedza oraz konstruktywnie spędzony czas)
Zostając uczestniczką warsztatów jesteś jednocześnie Darczyńcą Fundacji Każdy Ważny, ponieważ cały dochód przeznaczamy na pokrycie organizacji, a nadwyżkę na misję i cele statutowe. Dziękujemy z całego serca!
Wpłaty na:
Każdy Ważny
34 1750 0012 0000 0000 3290 1115
tytuł wpłaty: Warsztaty dla kobiet
ul. Gębika 3/17
10-691 Olsztyn (Warmińsko-Mazurskie)
„Komunikacja pracuje dla tych, którzy nad nią pracują” John Powell
Warsztaty poprowadzi Joanna Bogielczyk
Joanna prowadziła już I i II edycję naszych warsztatów. Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych (m.in. sprzedaż, negocjacje,delegowanie zadań, komunikacja) oraz coachingu biznesowym. Uwielbia swoją pracę! Satysfakcję daje jej rozwijanie ludzi, wydobywanie z nich ich potencjału. Jej pasja pobudza innych do bycia wiernym swej pasji.
W 2008 roku założyła własną firmę szkoleniowo-doradczą „EKSPERT”, którą buduje na solidnych wzorcach i wartościach fundamentalnych. Jest zaangażowana we wspieranie przedsiębiorczości kobiet. Współtworzy liczne projekty dla kobiet, jak „Liga Kobiet Sukcesu”, międzynarodowe stowarzyszenie Business Professional Women (www.bpw-poland).
Uczestniczkom poprzednich spotkań dała „kopniaka” do działania. Potrafi maksymalizować naszą energię i dobre pomysły! Mobilizuje, nawet te najbardziej oporne kobiety. Umie słuchać, jest otwarta. Pracując z Joanną masz poczucie, że każdego dnia się rozwijasz, że każdego dnia funkcjonujesz lepiej i że z dnia na dzień stajesz się pewniejszą swej wartości.
A prywatnie… szczęśliwa żona i mama trójki wspaniałych dzieci.
https://www.facebook.com/bogielczyk