Aleksandra Krasowska

Z wykształcenia perkusistka (ukończyła Akademię Muzyczna w Bydgoszczy na kierunku instrumentalnym – instrumenty perkusyjne) oraz muzykoterapeutka (Podyplomowe Studia Muzykoterapii na Akademii Muzycznej we Wrocławiu).

Ukończyła kilka kursów dotyczących umuzykalniania dzieci wg teorii E. E. Gordona. Prowadzi zajęcia indywidualne i grupowe w oparciu o tą koncepcję, oraz uczy gry na pianinie. Ma kilkuletnie doświadczenie pracy z dziećmi oraz  z osobami z niepełnosprawnością fizyczną i intelektualną.

Jest certyfikowanym terapeutą Integracji Bilateralnej.

Pasjonatka i propagatorka zajęć muzycznych według teorii E. Gordona, które jak twierdzi uruchamiają uśpione i pierwotne potencjały muzyczne w dzieciach, dając im wsparcie w wymiarze rozwoju: intelektualnego, emocjonalnego, społecznego.

    Przed pierwszym spotkaniem:

  •  Umawianie wizyty i płatność (przelewy24) odbywają się online za pomocą kalendarza w dole strony. 
  •  Z menu wybierasz usługę, która Cię interesuje. 
  • Gdy zamawiasz pakiet kilku spotkań nie musisz płacić od razu za wszystkie. Na dwa dni przed każdym spotkaniem na Twojego maila przyjdzie link do płatności, który wygaśnie po 12 h i rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.
  •  Samodzielnie anulować spotkanie możesz najpóźniej 24 h przed wizytą – później jest to już niemożliwe.
    Termin był zabukowany i przeznaczony specjalnie dla Ciebie, a w to miejsce specjalista nie może już nikogo przyjąć.
    Jest to standardowa praktyka w gabinetach.
  •  Jeśli masz jakiekolwiek pytania – zadzwoń 535206306.

    Do zobaczenia na miejscu!

    Gdy przychodzisz z dzieckiem: 

  •   Jeśli przychodzisz w sprawie dziecka wybierz z menu: pierwsza sesja wstępna z rodzicem lub rodzicem i dzieckiem (trwa ona 90 min.) Jej celem jest zebranie dokładnego wywiadu. Na to spotkanie przychodzą TYLKO dorośli.

  •   Możesz przynieść dokumenty lub badania z poradni, które wydają Ci się istotne dla sprawy. 

  •   Podczas spotkania terapeuta/psycholog będzie chciał się dowiedzieć z jakim wyzwaniem przychodzisz.

    – Czasami potrzeba więcej spotkań, by to zrobić (od 1-3), ale te późniejsze trwają już 50 min.
    – Zazwyczaj po spotkaniu z rodzicami, specjalista zaprasza dziecko, by je poznać.
    – Po wizycie dziecka ustalicie cele i dalszy tok postępowania.
    – Umawianie kolejnych spotkań także odbywa się przez tę stronę. Specjalista wyjaśni Ci jak to zrobić