Karolina Burdyło-Getka

Psycholog - Dorośli I Dzieci, Trenerka Umiejętności Psychologicznych, Arteterapeutka

Karolina pracuje z dorosłymi i dziećmi od 4-5 klasy sp. na spotkaniach indywidualnych. Udziela także konsultacji w sprawie młodszych dzieci. Ważna jest dla niej bezpieczna i autentyczna atmosfera i o to bardzo dba podczas spotkań indywidualnych.

Aktualnie kształci się w podejściach związanych z trzecią falą terapii poznawczo-behawioralnej (uważność, współczucie, terapia akceptacji i zaangażowania). Inspiruje się także terapią systemową, Gestalt i psychodynamiczną.

Wiele, w swej pracy, czerpie z arteterapii, sięgając do twórczości, jako sposobu na wyzwolenie zasobów, które umożliwiają wyrażanie siebie, prowadzenie bardziej świadomego i pełnego życia.

Karolina należy do Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Swoją pracę superwizuje.

Jeszcze w trakcie studiów była wolontariuszką i stażystką w wielu instytucjach, podpatrując doświadczonych specjalistów i różne style pracy. Były to: świetlica dla dzieci uchodźców Polskiej Akcji Humanitarnej, Instytut Matki i Dziecka, ośrodek wczesnej interwencji, ośrodek terapeutyczny przy Uniwersytecie Warszawskim, szpital psychiatryczny Collegium Medicum UJ.

Po studiach pracowała w świetlicy socjoterapeutycznej, warsztatach terapii zajęciowej, przedszkolu integracyjnym, poradni psychologiczno-pedagogicznej, na uczelniach wyższych.

Najważniejsze punkty jej wykształcenia:

Wydział Psychologii, Uniwersytet Warszawski, specjalność kliniczna dziecka
Podyplomowe Studium Arteterapii – Instytut Ericksonowski w Łodzi
Szkoła Trenerów Drama Way
Holistyczna terapia dzieci i młodzieży z zaburzeniami lękowymi – Uniqskils
Wprowadzenie do uważności – Magda Kasprzyk
Kurs Mindfulness – Anna Gubernat
Szkolenia w terapii poznawczo-behawioralnej – Poza Schematami: Tour de ACT – dookoła Heksafleksu; ACT na złość. Terapia akceptacji i zaangażowania w pracy z zaburzeniami zachowania u dzieci i młodzieży; Terapia traumy i PTSD dzieci i młodzieży; Zaburzenia depresyjne i CHAD u dzieci i młodzieży.
Zastosowanie Modelu ACT do relacji interpersonalnych – Uczę się ACT.
W Fundacji prowadzę konsultacje i wsparcie psychologiczne rodziców, dzieci i młodzieży.

Jak pracuję?

Zwykle na początku umawiam się na 2-3 spotkania z osoba dorosłą (każde po 50 minut), żeby rozpoznać w czym leży trudność, z którą zgłasza się klient i zaplanować możliwe sposoby wsparcia. Jeśli zgłoszenie dotyczy dziecka, po 2-3 spotkaniach z rodzicami czasem zapraszam dziecko na 2-3 spotkania, żeby mieć szansę poznać jego perspektywę i poobserwować jego funkcjonowanie. Może się to odbywać w formie zabawy, rozmowy lub zadań do wykonania. Po spotkaniu z dzieckiem zapraszam rodziców na 1-2 spotkania podsumowujące.

Czasem już po etapie konsultacji udaje się otrzymać wsparcie i zyskać nowa perspektywę, która umożliwia zakończenie spotkań z psychologiem. Czasami w trakcie konsultacji powstaje decyzja lub ujawnia się potrzeba, by wsparcie kontynuować. Wspólnie sprawdzamy, jakie formy wsparcia są wskazane i dostępne. Jeśli leży to w zakresie moich kompetencji, proponuję kontynuację spotkań, jeśli potrzebna jest innego rodzaju pomoc staram się podpowiedzieć, gdzie można jej szukać.

    Przed pierwszym spotkaniem:

  •  Umawianie wizyty i płatność (przelewy24) odbywają się online za pomocą kalendarza w dole strony. 
  • Po zarezerwowaniu masz 6h na opłacenie rezerwacji (po tym czasie zostanie anulowana i musisz zacząć od nowa).
  •  Z menu wybierasz usługę, która Cię interesuje. 
  • Gdy zamawiasz pakiet kilku spotkań nie musisz płacić od razu za wszystkie. Na dwa dni przed każdym spotkaniem na Twojego maila przyjdzie link do płatności, który wygaśnie po 12 h i rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.
  •  Samodzielnie anulować spotkanie możesz najpóźniej 24 h przed wizytą – później jest to już niemożliwe.
    Termin był zabukowany i przeznaczony specjalnie dla Ciebie, a w to miejsce specjalista nie może już nikogo przyjąć.
    Jest to standardowa praktyka w gabinetach.
  •  Jeśli masz jakiekolwiek pytania – zadzwoń 535206306.


    Do zobaczenia na miejscu!

    Gdy przychodzisz z dzieckiem: 

  •   Jeśli przychodzisz w sprawie dziecka wybierz z menu:  wstępna sesja z rodzicem  (trwa ona 90 min.) Jej celem jest zebranie dokładnego wywiadu. Na to spotkanie przychodzą tylko rodzice – wyjątkiem jest spotkanie u Marty Kelly, do której przychodzicie wspólnie z nastolatkiem. 

  •   Możesz przynieść dokumenty lub badania z poradni, które wydają Ci się istotne dla sprawy. 

  •   Podczas spotkania terapeuta/psycholog będzie chciał się dowiedzieć z jakim wyzwaniem przychodzisz.

    – Czasami potrzeba więcej spotkań, by to zrobić (od 1-3), ale te późniejsze trwają już 50 min.
    – Zazwyczaj po spotkaniu z rodzicami, specjalista zaprasza dziecko, by je poznać.
    – Po wizycie dziecka ustalicie cele i dalszy tok postępowania.
    – Umawianie kolejnych spotkań także odbywa się przez tę stronę. Specjalista wyjaśni Ci jak to zrobi

Umów się na wizytę: