Gordonki

zajęcia muzyczne wspomagające rozwój maluchów

To zajęcia, które wspierają i wydobywają z dziecka jego naturalne zasoby oraz potencjał do nauki.  
Ucząc się mówić, maluch najpierw długo… słucha, tego jak mówią inni. Później sam próbuje mówić pierwsze słowa i zdania, a następnie, dopiero po kilku latach, uczy się czytać i pisać… … a teorię języka (gramatykę, składnię) poznaje na samym końcu. Ucząc się muzyki, dziecko powinno zachować dokładnie taką samą kolejność!    
Co daje dziecku uczestniczenie w „gordonkach”? Korzyści dla dziecka są ogromne! Umuzykalnianie:
  • sprzyja powstawaniu nowych połączeń neuronalnych w mózgu,
  • wpływa na podwyższenie poziomu sprawności umysłowej i motorycznej,
  • wiąże się z trwałym wzrostem IQ,
  • sprzyja rozwojowi mowy,
  • ułatwia naukę matematyki,
  • sprzyja rozwojowi kompetencji społecznych,
  • poprawia pamięć i podzielność uwagi,
  • rozwija koordynację  ruchową i orientację przestrzenną,
  • wpływa na płynność mowy i dykcję,
  • poprawia koncentrację,
  • rozwija wyobraźnię i kreatywność,
  • kształtuje poczucie własnej wartości.
Jeżeli zadajesz sobie pytania:
  • czy warto umuzykalniać dziecko?
  • czy uczyć dziecko, a może sprawiać, żeby samo się uczyło poprzez obserwację, naśladowanie i zabawę?
  • czy muzyka może mieć wpływ na inne dziedziny życia i łatwość nauki w szkole?
..to ta propozycja jest dla was! Zajęcia muzyczne według teorii E. Gordona („Gordonki”) są także dla osób:
  • otwartych na innowacyjne, lecz sprawdzone teorie nauczania,
  • mających świadomość roli muzyki i jej tworzenia w życiu człowieka,
  • mających świadomość tego, że dziecko się uczy najlepiej przez zabawę,
  • potrafiących wsłuchać się w naturalne potrzeby dziecka.
  Dodatkowo istnieje możliwość przeprowadzenia badania zdolności muzycznych testem Audie  (dotyczy dzieci w wieku 3-4 lat ) oraz testem  IMMA E.Gordona (dotyczy dzieci powyżej 6 lat) oraz określenie różnic między zdolnościami, a bieżącymi umiejętnościami dziecka.

Zajęcia są 3 miesięcznym cyklem, który jest optymalnym czasem, by skutecznie wesprzeć rozwój mózgu małego człowieka (tworzenie połączeń neuronalnych) i ujrzeć rozwój jego potencjału.

Spotkania odbywają się cotygodniowo w czwartkowe poranki:

godzina 9:30 – 10:15 – dzieci 0 – 2 lat
10:15 – 11:00 – dzieci 3 – 5 lat

  • Możesz płacić w miesięcznych ratach: 190 zł
    Każda rata musi zaksięgować się na koncie 24h przed pierwszymi zajęciami w danym miesiącu.
  • Jeśli dołączasz w trakcie cyklu całość 570 zł zostanie pomniejszona o sumę liczby spotkań, na których byliście nieobecni: 40 zł/spotkanie.
    (nie dotyczy to nieobecności z innych powodów)

 

H: 9:30 - 10:15 H: 10:15 - 11:00 Start: 3 listopada 2022 Koniec: 26 stycznia 2023  4 spotkania w miesiącu, łącznie 12 spotkań

570,00 /osoba

KUPUJĘ

6 w magazynie

Prowadzący

Aleksandra Krasowska

Z wykształcenia perkusistka (ukończyła Akademię Muzyczna w Bydgoszczy na kierunku instrumentalnym – instrumenty perkusyjne) oraz muzykoterapeutka (Podyplomowe Studia Muzykoterapii na Akademii Muzycznej we Wrocławiu).

Ukończyła kilka kursów dotyczących umuzykalniania dzieci wg teorii E. E. Gordona. Prowadzi zajęcia indywidualne i grupowe w oparciu o tą koncepcję, oraz uczy gry na pianinie. Ma kilkuletnie doświadczenie pracy z dziećmi oraz  z osobami z niepełnosprawnością fizyczną i intelektualną.

Jest certyfikowanym terapeutą Integracji Bilateralnej.

Pasjonatka i propagatorka zajęć muzycznych według teorii E. Gordona, które jak twierdzi uruchamiają uśpione i pierwotne potencjały muzyczne w dzieciach, dając im wsparcie w wymiarze rozwoju: intelektualnego, emocjonalnego, społecznego.

Zobacz

inne wydarzenia