„Półkolonie” Każdy Ważny 2023

Letnie warsztaty wzmacniające psychikę dla dzieci 7-11 lat

Połączenie dobrej zabawy, rozwoju i bezpiecznych relacji. Zajęcia prowadzą specjaliści Każdy Ważny.
Letnie zajęcia w Każdy Ważny to tydzień blisko dzieci, ich emocji i potrzeb. Są to zajęcia opiekuńcze i warsztatowe prowadzone przy udziale specjalistów:
  • pedagogów,
  • psychologa,
  • mediatorów,
  • coacha,
którzy codziennie towarzyszą dzieciom podczas zabaw, zajęć, tworzących się relacji oraz konfliktów, ucząc samodzielności w ich rozwiązywaniu. Specjaliści dają wsparcie emocjonalne i konsultacje indywidualne z dziećmi. Gdy jest trudno nie dajemy kar i staramy się wyjaśniać wszystko między dziećmi na bieżąco, ucząc ich komunikacji oraz empatii. W ramach naszych „półkolonii” w sposób kreatywny uczymy dzieci poruszania się w świecie emocji, psychiki i współdziałania.

Każdy tydzień jest prowadzony w innym temacie przewodnim. Grupy do wyboru:

  • 3 – 7 lipca – czekamy na specjalistów
  • 10 – 14 lipca – „Odporność psychiczna” – grupa 4 -5 klasa sp, – prowadzą – Majka Mazur i Karolina Burdalska – ZGŁOSZENIA przez formularz: Odporność psychiczna 
  • 17 – 21 lipca – „Poznaję siebie – jestem sobą” – dzieci 7 – 11 lat – prowadzą: Majka Mazur i Karolina Burdyło-Getka – ZGŁOSZENIA przez formularz: Poznaję siebie
  • 24 – 28 lipca – „Bliskie lato – bliżej emocji i potrzeb”  – dzieci 7 – 11 lat – prowadzą: Marta Urban-Burdalska i Karolina Burdyło-Getka – ZGŁOSZENIA przez formularz: Bliskie Lato
  • 14 – 18 sierpnia „Jestem w drodze” h: 11:00-16:00 – grupa rozwoju dla młodzieży (8 klasa i szkoła średnia) – prowadzą: Marta Kelly i Ewa Kazimierczak – ZGŁOSZENIA przez formularz: Jestem w drodze
  • 21- 25 sierpnia  – warsztaty „W poszukiwaniu skarbu” – grupa grupa dziecięca 7 – 11 lat – prowadzą: Ewa Kazimierczak i Katarzyna Taperek – ZGŁOSZENIA przez formularz: W poszukiwaniu skarbu

Jeżeli zależy Ci na bezpiecznej, empatycznej zabawie oraz profesjonalnej opiece – zapraszamy! 

W ramach zajęć letnich otrzymujecie:
  • warsztaty psychoedukacyjne,
  • wzmocnienie sfery psychicznej i emocjonalnej,
  • codzienne wsparcie specjalistów,
  • bezpieczną przestrzeń dla dzieci,
  • tworzenie i uczenie się bycia w relacjach,
  • ciekawe zajęcia,
  • 2 dodatkowe atrakcje: park linowy, kino lub escaperoom (pokój zagadek),
  • zajęcia plastyczne/rękodzielnicze,
  • relaksację i ruch na świeżym powietrzu (w pobliskich parkach),
  • dwudaniowy obiad i woda w cenie,
  • ubezpieczenie.

Płatność:

  • 750 zł/osoba – płatność całej kwoty możesz przelać na konto podane niżej lub przez przelewy24 w sklepie
  • możliwość płatności w dwóch ratach (do zaznaczenia w formularzu zgłoszeniowym)
  • 10 % zniżki dla rodzeństwa
  • Płatność w ratach na konto Każdy Ważny: 
    34 1750 0012 0000 0000 3290 1115
    tytułem: imię, nazwisko dziecka + data turnusu

    ZGŁOSZENIA przez formularze udostępnione powyżej.

lipiec - sierpień 2023

Jeden turnus dziecięcy trwa 5 dni od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00. Dzieci można przyprowadzić od 7:40 i odebrać chwilę po 16:00.

750,00 /osoba

KUPUJĘ

11 w magazynie

Prowadzący

Majka Mazur

Coach I Mediatorka NVC, Trenerka Rodzicielstwa Bliskości

Od 2016 roku pracuję z młodzieżą, dorosłymi, specjalistami, wspierając ich w rozwoju kompetencji osobistych i zawodowych, w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań i dokonywaniu zmian osobistych i zawodowych.

Wspieram podczas spotkań indywidualnych, mediacji dla par, czy rozwiązywania konfliktów metodą kręgów socjokratycznych dla większej liczby osób. Prowadzę szkolenia metodą warsztatową, zachęcając uczestników do refleksji nad sobą, posiadanymi zasobami, sposobami optymalnego ich wykorzystania, zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym. 

W trakcie pracy zachęcam do dzielenia się i czerpania z posiadanych doświadczeń, zmiany perspektywy, eksperymentowania, zadawania sobie niewygodnych, lecz ważnych i kluczowych dla zmian pytań. Posiadam doświadczenie w realizacji programów rozwojowych będących połączeniem pracy warsztatowej i coachingowej i mediacyjnej.

Oferuję wsparcie w postaci m.in. warsztatów i coachingu dla osób odczuwających potrzebę zmiany swoim życiu prywatnym lub zawodowym, nadania im nowego kierunku i/ lub jakości. Prowadzę mediacje rodzinne oparte na porozumieniu bez przemocy.

Ukończyłam need-based coaching (coaching oparty na potrzebach NVC) – Pernille Plantener (PCC certyfikowanej trenerki NVC).  

Swoje kompetencje zdobyłam również podczas:

  • Rodzicielstwo Bliskości dla Profesjonalistów VIII prowadzone przez Agnieszkę Stein i Milenę Pacudę
  • Rodzicielstwo Bliskości dla Profesjonalistów – Edycja Trenerska prowadzone przez Agnieszkę Stein i Sylwię Włodarską
  • Szkolenie Dialog motywujący – prowadzony przez Olgę Mrozowską Akademia Dialogu Motywującego
  • Wprowadzenie do Mediacji, które prowadził Kay Rung – trener empatii i mediator
  • Praktyczne aspekty mediacji – prowadzone przez Dominikę Jasińską – certyfikowaną trenerkę NVC i mediatora
  • Mediowanie konfliktu wewnętrznego prowadzone przez Ewę Orłowską – Certyfikowaną trenerkę NVC i mediatora
  • kręgi socjokratyczne prowadzone przez Magdalenę Sendor
  • wprowadzenie do IFS – Life Architect Michał Pasterski
  • Trening dramy dla coachów – prowadzony przez Aleksandrę Chodasz
  • Ciało i ruch w pracy z emocjami – szkolenie Centrum Terapii tańcem i ruchem prowadzone przez Katarzynę Dańską i Izabelę Guzek 

 

Od dwóch lat jestem ko-trenerem na rodzinnych campach organizowanych przez Pasikonie Marta Sikorska, gdzie czerpię z wiedzy i doświadczenia Agnieszki Stein, Sylwii Włodarskiej, Tomka Sadzewicza i innych wspaniałych ko-trenerów.

Komunikacja empatyczna  i rodzicielstwo bliskości jest tym, czym żyję od 16 lat, a największym polem do doświadczania jest bycie mamą czwórki potomków.

Od 2017 roku współpracuję, a od 2019 roku jako wiceprezes współtworzę Centrum rozwoju i terapii Każdy Ważny.

Obszary w których pracuję to:

  • rozwijanie umiejętności efektywnego rozwiązywania konfliktów zarówno w środowisku domowym i zawodowym
  • poprawa komunikacji w miejscu pracy, w domu, szkole czy przedszkolu
  • zwiększanie poczucia pewności siebie, 
  • asertywność w relacjach z innymi,
  • budowanie odporności psychicznej

Karolina Burdyło-Getka

Psycholog - Dorośli I Dzieci, Trenerka Umiejętności Psychologicznych, Arteterapeutka

Karolina pracuje z dorosłymi i dziećmi od 4-5 klasy sp. na spotkaniach indywidualnych. Udziela także konsultacji w sprawie młodszych dzieci. Ważna jest dla niej bezpieczna i autentyczna atmosfera i o to bardzo dba podczas spotkań indywidualnych.

Aktualnie kształci się w podejściach związanych z trzecią falą terapii poznawczo-behawioralnej (uważność, współczucie, terapia akceptacji i zaangażowania). Inspiruje się także terapią systemową, Gestalt i psychodynamiczną.

Wiele, w swej pracy, czerpie z arteterapii, sięgając do twórczości, jako sposobu na wyzwolenie zasobów, które umożliwiają wyrażanie siebie, prowadzenie bardziej świadomego i pełnego życia.

Karolina należy do Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Swoją pracę superwizuje.

Jeszcze w trakcie studiów była wolontariuszką i stażystką w wielu instytucjach, podpatrując doświadczonych specjalistów i różne style pracy. Były to: świetlica dla dzieci uchodźców Polskiej Akcji Humanitarnej, Instytut Matki i Dziecka, ośrodek wczesnej interwencji, ośrodek terapeutyczny przy Uniwersytecie Warszawskim, szpital psychiatryczny Collegium Medicum UJ.

Po studiach pracowała w świetlicy socjoterapeutycznej, warsztatach terapii zajęciowej, przedszkolu integracyjnym, poradni psychologiczno-pedagogicznej, na uczelniach wyższych.

Najważniejsze punkty jej wykształcenia:

Wydział Psychologii, Uniwersytet Warszawski, specjalność kliniczna dziecka
Podyplomowe Studium Arteterapii – Instytut Ericksonowski w Łodzi
Szkoła Trenerów Drama Way
Holistyczna terapia dzieci i młodzieży z zaburzeniami lękowymi – Uniqskils
Wprowadzenie do uważności – Magda Kasprzyk
Kurs Mindfulness – Anna Gubernat
Szkolenia w terapii poznawczo-behawioralnej – Poza Schematami: Tour de ACT – dookoła Heksafleksu; ACT na złość. Terapia akceptacji i zaangażowania w pracy z zaburzeniami zachowania u dzieci i młodzieży; Terapia traumy i PTSD dzieci i młodzieży; Zaburzenia depresyjne i CHAD u dzieci i młodzieży.
Zastosowanie Modelu ACT do relacji interpersonalnych – Uczę się ACT.
W Fundacji prowadzę konsultacje i wsparcie psychologiczne rodziców, dzieci i młodzieży.

Jak pracuję?

Zwykle na początku umawiam się na 2-3 spotkania z osoba dorosłą (każde po 50 minut), żeby rozpoznać w czym leży trudność, z którą zgłasza się klient i zaplanować możliwe sposoby wsparcia. Jeśli zgłoszenie dotyczy dziecka, po 2-3 spotkaniach z rodzicami czasem zapraszam dziecko na 2-3 spotkania, żeby mieć szansę poznać jego perspektywę i poobserwować jego funkcjonowanie. Może się to odbywać w formie zabawy, rozmowy lub zadań do wykonania. Po spotkaniu z dzieckiem zapraszam rodziców na 1-2 spotkania podsumowujące.

Czasem już po etapie konsultacji udaje się otrzymać wsparcie i zyskać nowa perspektywę, która umożliwia zakończenie spotkań z psychologiem. Czasami w trakcie konsultacji powstaje decyzja lub ujawnia się potrzeba, by wsparcie kontynuować. Wspólnie sprawdzamy, jakie formy wsparcia są wskazane i dostępne. Jeśli leży to w zakresie moich kompetencji, proponuję kontynuację spotkań, jeśli potrzebna jest innego rodzaju pomoc staram się podpowiedzieć, gdzie można jej szukać.

Katarzyna Taperek – Grzędzińska

Jestem doradcą zawodowym, dyplomowanym i akredytowanym Coachem ACC
ICF oraz pedagogiem pracującym zarówno z młodzieżą, jak i osobami dorosłymi w
nurcie terapii krótkoterminowej (TSR). Pracy z ludzkimi emocjami uczyłam się od
najlepszych – na Uniwersytecie SWPS w Warszawie i w stołecznym Centrum
Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Na co pomagam ludziom odnaleźć
ich własną wymarzoną drogę rozwoju zawodowego. Wspieram zarówno młodzież stojącą
przed trudnym wyborem szkoły jak i osoby dorosłe mierzące się z wypaleniem
zawodowym i poszukujące pracy marzeń. Doradztwo zawodowe łączę z coachingiem
pomagając w odkrywaniu swoich talentów, mocnych stron i pasji, a także oswajając lęk
przed zmianą. O sobie słyszę, że mam wyjątkowy dar słuchania i z otwartym sercem
umiem podążać za drugim Człowiekiem.

 DORADZTWO ZAWODOWE
– odkrycie swoich mocnych stron i predyspozycji zawodowych
– wybór szkoły średniej/kierunku studiów
– odnalezienie nowej drogi zawodowej
– profesjonalne CV/profil na LinkedIn
– przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej

 COACHING
Co daje wsparcie:
– określenie celu i wyznaczenie drogi do jego realizacji
– określenie motywatorów do działania
– wzmocnienie poczucia własnej wartości
– wzmocnienie poczucia sprawczości
– odkrycie mocnych stron i talentów
– generowanie różnych opcji rozwiązań i wybór tej najlepszej

 Terapia krótkoterminowa w nurcie Terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach (TSR)

Co daje wsparcie:

– wyjście z sytuacji trudnej w oparciu o własną wewnętrzną siłę
– budowanie poczucia wartości i sprawczości w działaniu
– wyrobienie nawyku koncentrowaniu się na rozwiązaniach, nie na problemach
– traktowanie porażek jako cennych lekcji, które wskazują właściwy kierunek działań
– skupianie się na zasobach, nie na deficytach
– przekierowanie myślenia z przeszłości na przyszłość, pytanie: CO DALEJ? A nie: DLACZEGO?
– wzmocnienie odporności psychicznej

Karolina Burdalska

Karolina Burdalska – pedagog, profilaktyk pracująca w duchu Rodzicielstwa Bliskości.
Na codzień wspiera młodzież w liceum i prowadzi swój gabinet „Jestem”. Często współpracuje z Każdy Ważny jako współprowadząca zajęcia dla różnych grup.

Ewa Kazimierczak

Założycielka I Prezeska Fundacji Każdy Ważny. Odpowiada Za Komunikację Zewnętrzną, Organizację Zajęć Grupowych Oraz Wsparcia Indywidualnego.

Założycielka i zarządzająca Fundacją oraz centrum rozwoju i terapii – Każdy Ważny.

W Każdy Ważny współprowadzi grupę wsparcia i rozwoju osobistego dla młodzieży z dużymi trudnościami: #YOLO, Miejską Wioskę, czyli poranne spotkania z empatią oraz grupę rozwoju „Kierunek Optymizm” dla młodzieży 14-17 lat.

Realizatorka rekomendowanych programów profilaktycznych:

  • Apteczka Pierwszej Pomocy Emocjonalnej dla dzieci od 8 -10 lat,
  • Kierunek Optymizm dla młodzieży 14-16 lat.

Ukończyła 20 h dydaktycznych w terapii poznawczo-behawioralnej: „Praca z zachowaniami autoagresywnymi, myślami oraz tendencjami samobójczymi u dzieci i młodzieży”, prowadzonej przez ośrodek „Poza schematami”.

Swoje doświadczenia w budowaniu relacji i wspieraniu, zdobywa  podczas warsztatów, kursów, konferencji, własnej terapii oraz studiów w specjalizacji mediacje rodzinne na Naukach o Rodzinie (obecnie na ostatnim roku). Wiedzę konfrontuje w codziennym życiu i lustrze, którym są jej dzieci.

Marta Kelly

Psychoterapeuta, Pedagog, Doradca Zawodowy, Socjoterapeuta.

Pedagog specjalny, socjoterapeutka, doradca zawodowy, psychoterapeutka poznawczo-behawioralna.

Od 2006 roku prowadzi zajęcia terapeutyczne, rozwojowe, warsztatowe, zarówno grupowe, jak i indywidualne dla dzieci, młodzieży i dorosłych.

Przez 18 lat pracowała w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Olsztynie. Ta praca ukształtowała jej podejście do drugiego człowieka oparte na miłości, dostrzeganiu w każdym indywidualności i wyjątkowości.
Pracowała w XI Liceum Ogólnokształcącym w Olsztynie jako pedagog specjalny, wspierając uczniów i ich rodziców.

Aktualnie prowadzi gabinet psychoterapii w  Każdy Ważny oraz prowadzi grupę rozwojową-terapeutyczną dla nastolatków.

Na indywidualnych konsultacjach i sesjach terapii przyjmuje dorosłych i nastolatków.

W obszarze jej kompetencji jest wspieranie w:

– stanach depresji,
– stanach lęków i nerwic,
– zachowaniach autodestrukcyjnych (np. próby samobójcze, samookaleczenia),
– niskim poczuciu własnej wartości,
– nieradzeniu sobie ze stresem,
– zaburzeniach osobowości.

 

Zobacz

inne wydarzenia