Poznaję Siebie - Jestem Sobą

edukacyjne zajęcia dramowo-teatralne

Proponujemy Twojemu dziecku wyjątkowe zajęcia rozwojowe i profilaktyczne, które łączą ruch ciała z psychoedukacją. To nie będą zajęcia działające jedynie na obszar poznawczy, ale działające przede wszystkim przez DOŚWIADCZANIE.
Nie można być sobą bez poznania siebie. Poprzez ruch, zabawę, ćwiczenia dramowo-teatralne Twoje dziecko ma unikatową możliwość doświadczania siebie w bezpieczny sposób na wszystkich poziomach:
  • ciała,
  • emocji,
  • umysłu.
W konsekwencji Twoje dziecko zyska:
  • większą samoświadomość,
  • będzie w lepszym kontakcie ze sobą,
  • wejdzie w dojrzewanie  z większymi zasobami,
  • dobre relacje z rówieśnikami w obecności empatycznych i bezpiecznych dorosłych.
Wspaniale, że chcesz podarować swemu dziecku taki rozwój.
Dzięki POŁĄCZENIU wiedzy i doświadczenia młody umysł łatwiej zapamięta oraz integruje nowe zasoby, by korzystać z nich całe życie.
To najważniejsza inwestycja w:
  •  świadomość siebie,
  • umiejętność wyrażania siebie
  • odkrywanie swoich granic
  • poczucie własnej wartości,
  • widzenie perspektywy innych osób
  • rozwijanie kreatywności i elastyczności
  • uwolnienie napięć i nagromadzonych emocji
  • umiejętność komunikacji,
  • budowania dobrych relacji.
KORZYŚCI DLA DZIECKA:
  • Komfortowa liczba uczestników – max. 12 osób w grupie.
  • Doświadczanie nauki przez zabawę.
  • Spędzanie kreatywnie czasu, ucząc się przy tym jednej z najważniejszych kompetencji życiowych: RELACJI (ze sobą i z innymi).
  • Doświadczanie i poznanie komunikacji w duchu NVC poprzez ruch.
  • Nauczenie się jak wyrażać emocje i gdzie są one w ciele oraz jak dbać o zdrowie ciała.
  • Nauczenie się rozpoznawania i nazywania uczuć innych ludzi.
  • Dowiedzenie się jak stawiać granice oraz szanować granice innych.
  • Poznanie, zrozumienie i doświadczenie WSPÓŁPRACY i WSPÓŁODPOWIEDZIALNOŚCI.
  • Zobaczenie jak osiągać porozumienie pomimo konfliktów.
  • Spotkanie nowych przyjaciół.

Co wchodzi w skład warsztatów?

  •  jedna konsultacja z rodzicem przed zajęciami – 30 min.
  •  12 cotygodniowych spotkań prowadzonych przez oddane specjalistki,
  •  kontakt z trenerkami i wsparcie dziecka oraz rodzica w trakcie trwania treningu.

Kiedy? 

Planowany start grup: 17 lutego
(warunkiem rozpoczęcia zajęć jest udział min. 10 osób w grupie)

Dla kogo?

1 grupa 4 – 5 klasa sp – 16:00 – 17:15
2 grupa 6 – 8 kasa sp – 17:30 – 18:45

Gdzie?

W Ważnym Miejscu, czyli na ul. Warszawskiej 13/1 w Olsztynie
(jest to siedziba Fundacji Każdy Ważny)

Nasze miejsce znane jest z ciepłej, przyjaznej i bardzo swobodnej atmosfery.
OSTRZEGAMY: Dzieci nie chcą od nas wychodzić :-)

PŁATNOŚCI

 

– możliwość rozłożenia na raty
(opcja do zaznaczenia w FORMULARZU lub samodzielnej decyzji w Przelewy24)
całość to: 899 zł/ dziecko (earlybirds do 31.01.2023)

                  później – 999/dziecko od 1.02.2023

Opcje płatności (które możesz wybrać zaznaczając w formularzu)
1 – płacisz całość przy zapisie (899 zł)
2 – płacisz na raty w następującej kolejności: 99 zł bezzwrotnego zadatku przy zapisie, a później resztę w 3 ratach:
 I rata do 10 lutego: 300 zł
II rata do 15 marca: 300 zł
III rata do 15 kwietnia: 300 zł

Grupa jest zamknięta, tzn. że w trakcie zajęć nie może nikt dołączyć.

JAK SIĘ ZAPISAĆ?

DWA KROKI:

Wypełnij ten formularz zgłoszenia.

Zapłać za udział w sklepie (w dole strony) lub na konto:

Każdy Ważny
34 1750 0012 0000 0000 3290 1115

tytuł wpłaty: JESTEM SOBĄ + imię i nazwisko dziecka

17 lutego 2023

999,00 /osoba

KUPUJĘ

12 w magazynie

Prowadzący

Majka Mazur

Coach I Mediatorka NVC, Trenerka Rodzicielstwa Bliskości

Od 2016 roku pracuję z młodzieżą, dorosłymi, specjalistami, wspierając ich w rozwoju kompetencji osobistych i zawodowych, w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań i dokonywaniu zmian osobistych i zawodowych.

Wspieram podczas spotkań indywidualnych, mediacji dla par, czy rozwiązywania konfliktów metodą kręgów socjokratycznych dla większej liczby osób. Prowadzę szkolenia metodą warsztatową, zachęcając uczestników do refleksji nad sobą, posiadanymi zasobami, sposobami optymalnego ich wykorzystania, zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym. 

W trakcie pracy zachęcam do dzielenia się i czerpania z posiadanych doświadczeń, zmiany perspektywy, eksperymentowania, zadawania sobie niewygodnych, lecz ważnych i kluczowych dla zmian pytań. Posiadam doświadczenie w realizacji programów rozwojowych będących połączeniem pracy warsztatowej i coachingowej i mediacyjnej.

Oferuję wsparcie w postaci m.in. warsztatów i coachingu dla osób odczuwających potrzebę zmiany swoim życiu prywatnym lub zawodowym, nadania im nowego kierunku i/ lub jakości. Prowadzę mediacje rodzinne oparte na porozumieniu bez przemocy.

Ukończyłam need-based coaching (coaching oparty na potrzebach NVC) – Pernille Plantener (PCC certyfikowanej trenerki NVC).  

Swoje kompetencje zdobyłam również podczas:

  • Rodzicielstwo Bliskości dla Profesjonalistów VIII prowadzone przez Agnieszkę Stein i Milenę Pacudę
  • Rodzicielstwo Bliskości dla Profesjonalistów – Edycja Trenerska prowadzone przez Agnieszkę Stein i Sylwię Włodarską
  • Szkolenie Dialog motywujący – prowadzony przez Olgę Mrozowską Akademia Dialogu Motywującego
  • Wprowadzenie do Mediacji, które prowadził Kay Rung – trener empatii i mediator
  • Praktyczne aspekty mediacji – prowadzone przez Dominikę Jasińską – certyfikowaną trenerkę NVC i mediatora
  • Mediowanie konfliktu wewnętrznego prowadzone przez Ewę Orłowską – Certyfikowaną trenerkę NVC i mediatora
  • kręgi socjokratyczne prowadzone przez Magdalenę Sendor
  • wprowadzenie do IFS – Life Architect Michał Pasterski
  • Trening dramy dla coachów – prowadzony przez Aleksandrę Chodasz
  • Ciało i ruch w pracy z emocjami – szkolenie Centrum Terapii tańcem i ruchem prowadzone przez Katarzynę Dańską i Izabelę Guzek 

 

Od dwóch lat jestem ko-trenerem na rodzinnych campach organizowanych przez Pasikonie Marta Sikorska, gdzie czerpię z wiedzy i doświadczenia Agnieszki Stein, Sylwii Włodarskiej, Tomka Sadzewicza i innych wspaniałych ko-trenerów.

Komunikacja empatyczna  i rodzicielstwo bliskości jest tym, czym żyję od 16 lat, a największym polem do doświadczania jest bycie mamą czwórki potomków.

Od 2017 roku współpracuję, a od 2019 roku jako wiceprezes współtworzę Centrum rozwoju i terapii Każdy Ważny.

Obszary w których pracuję to:

  • rozwijanie umiejętności efektywnego rozwiązywania konfliktów zarówno w środowisku domowym i zawodowym
  • poprawa komunikacji w miejscu pracy, w domu, szkole czy przedszkolu
  • zwiększanie poczucia pewności siebie, 
  • asertywność w relacjach z innymi,
  • budowanie odporności psychicznej

Karolina Burdyło-Getka

Psycholog - Dorośli I Dzieci, Trenerka Umiejętności Psychologicznych, Arteterapeutka

Karolina pracuje z dorosłymi i dziećmi od 4-5 klasy sp. na spotkaniach indywidualnych. Udziela także konsultacji w sprawie młodszych dzieci. Ważna jest dla niej bezpieczna i autentyczna atmosfera i o to bardzo dba podczas spotkań indywidualnych.

Aktualnie kształci się w podejściach związanych z trzecią falą terapii poznawczo-behawioralnej (uważność, współczucie, terapia akceptacji i zaangażowania). Inspiruje się także terapią systemową, Gestalt i psychodynamiczną.

Wiele, w swej pracy, czerpie z arteterapii, sięgając do twórczości, jako sposobu na wyzwolenie zasobów, które umożliwiają wyrażanie siebie, prowadzenie bardziej świadomego i pełnego życia.

Karolina należy do Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Swoją pracę superwizuje.

Jeszcze w trakcie studiów była wolontariuszką i stażystką w wielu instytucjach, podpatrując doświadczonych specjalistów i różne style pracy. Były to: świetlica dla dzieci uchodźców Polskiej Akcji Humanitarnej, Instytut Matki i Dziecka, ośrodek wczesnej interwencji, ośrodek terapeutyczny przy Uniwersytecie Warszawskim, szpital psychiatryczny Collegium Medicum UJ.

Po studiach pracowała w świetlicy socjoterapeutycznej, warsztatach terapii zajęciowej, przedszkolu integracyjnym, poradni psychologiczno-pedagogicznej, na uczelniach wyższych.

Najważniejsze punkty jej wykształcenia:

Wydział Psychologii, Uniwersytet Warszawski, specjalność kliniczna dziecka
Podyplomowe Studium Arteterapii – Instytut Ericksonowski w Łodzi
Szkoła Trenerów Drama Way
Holistyczna terapia dzieci i młodzieży z zaburzeniami lękowymi – Uniqskils
Wprowadzenie do uważności – Magda Kasprzyk
Kurs Mindfulness – Anna Gubernat
Szkolenia w terapii poznawczo-behawioralnej – Poza Schematami: Tour de ACT – dookoła Heksafleksu; ACT na złość. Terapia akceptacji i zaangażowania w pracy z zaburzeniami zachowania u dzieci i młodzieży; Terapia traumy i PTSD dzieci i młodzieży; Zaburzenia depresyjne i CHAD u dzieci i młodzieży.
Zastosowanie Modelu ACT do relacji interpersonalnych – Uczę się ACT.
W Fundacji prowadzę konsultacje i wsparcie psychologiczne rodziców, dzieci i młodzieży.

Jak pracuję?

Zwykle na początku umawiam się na 2-3 spotkania z osoba dorosłą (każde po 50 minut), żeby rozpoznać w czym leży trudność, z którą zgłasza się klient i zaplanować możliwe sposoby wsparcia. Jeśli zgłoszenie dotyczy dziecka, po 2-3 spotkaniach z rodzicami czasem zapraszam dziecko na 2-3 spotkania, żeby mieć szansę poznać jego perspektywę i poobserwować jego funkcjonowanie. Może się to odbywać w formie zabawy, rozmowy lub zadań do wykonania. Po spotkaniu z dzieckiem zapraszam rodziców na 1-2 spotkania podsumowujące.

Czasem już po etapie konsultacji udaje się otrzymać wsparcie i zyskać nowa perspektywę, która umożliwia zakończenie spotkań z psychologiem. Czasami w trakcie konsultacji powstaje decyzja lub ujawnia się potrzeba, by wsparcie kontynuować. Wspólnie sprawdzamy, jakie formy wsparcia są wskazane i dostępne. Jeśli leży to w zakresie moich kompetencji, proponuję kontynuację spotkań, jeśli potrzebna jest innego rodzaju pomoc staram się podpowiedzieć, gdzie można jej szukać.

Zobacz

inne wydarzenia